Ridpass - Helt okej!

2012-10-03 • 20:25:52 / Allmänt / Kommentarer (3)

Hallojsan!

Kom
Hem från stallet och en ridlektionen som gick helt OK, ibland bra, ibland inte speciellt bra.. Skolan var iallfall helt okej, vi fick tillbaka em del prov och jag är helt okej nöjd med dom!:) Efter skolan åkte jag hem och kolla One Tree Hill (och ja, jag är beroende..) och gjorde lite läxor och sånt!

Imorgon är det skola som vanligt, sen vet jag inte vad som händer, vi får se!

Men nej, nu ska jag fortsätta äta på min tallrik med mat från Saigon, så vi hörs! Hejdåååå!

Bjuder på en lite sådär fin bild på mig och fina Landela från helgen! Vill ni se fler bilder från helgen?:)

Kommentarer
Olivia

Ja fler bilder! :)

2012-10-03 // 20:47:13
Hemsida: http://byoliviaz.blogg.se/
Fanny jaensson

ja :D<3

2012-10-03 // 20:58:54
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Tuva Svedin

Jaa bilder från i helgen:D<333333333333

2012-10-03 // 22:09:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen