Ridpasset på Landela

2012-10-30 • 18:28:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej igen! Kom nästan precis hem från Anneli, har hunnit äta också. 
 
Red som sagt Landela i Wittvång. Det gick rätt så bra, har ju inte ridit henne så mycket och hon är väldigt speciell och extremt känslig - Lite skillnad från ridskolehästarna..;)  Men ah, det gick iallfall rätt så bra. Jag red igenom ett program också en gång, sen sa Anneli vad jag gjorde bra och mindre bra, och så gjorde jag om det som jag gjort dåligt. Men ah, det var kul! Ska förmodligen tillbaka på lördag eller söndag igen.
 
Imorgon åker jag till ridskolan vid 1. Först hjälper jag till en stund på rykttävlingen och sen rider hopplektion (privatlektion) med Julia och Ebba. Vet inte vem jag får, så det blir spännande! Senare på kvällen är det ju vanliga hoppgruppen så då rider jag den, förmodligen har jag Cash igen. Men någon som känner sig sugen på att fota antingen på privatlektionen eller hoppgruppen??:D Skulle vara superkul!
 
Resten av kvällen blir mest chill. Men har inte mycket mer att säga, så vi hörs imorgon, Hejdå!
 
Fina Landela.
Kommentarer
Olivia

Vart står Landela? :) För Tell stog vid Vittvång förut, fast du kanske menade något annat ! :)

2012-10-30 // 21:30:57
Hemsida: http://byoliviaz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen