Skola, Skola, Skola..

2012-10-08 • 19:33:54 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej!:D
 
Skolan idag var seg, lång dag, till kvart i 4.. Fick också en massa läxor(N) Efter skolan cyklade jag hem, gjorde läxor och sen stack jag ut och sprang. Sprang bara en kort bit, på knappt 3km, med ett stopp på mitten med styrka. För jag springer på asfalt och har börjar få ont i knät p.g.a det tror jag.. Jag sprang typ "Runt, Runt", hahah, sen var det så tråkigt så då gick jag in..;)
 
Imorgon är det först skola och sen hem och plugga, sen på kvällen till stallet för att gå på sporrenmöte.
 
Oh juste, tänkte bara slänga in detta. Jag har inte fotat något "nödväntigt" (altså bara egopics..;))på jättelänge, för att det finns inget att fota, har ingen kreativiitet alls!;o Speciellt nu eftersom vi bor i stan nu och det finns knappt en växt eller blomma i närheten.. Så tänkte till er på ridskolan, om ni vill att jag fotar er, så säg gärna till så kanske jag kan komma någon dag!:) (inte för att jag är proffs eller någonting sånt, utan för att jag saknar att fota!)
 
 
Men nej, nu har jag inte mycket mer att säga så hejdå och ha det grymt! btw, någon som har något önskeinlägg..??
 
Bjuder på en gammal bild på mig och Tammie!
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

Du får gärna fota lite i min hoppgrupp eller i min andra grupp på tisdagar kl 19.20! :D <3

2012-10-08 // 21:24:15
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Cajsa FOTO

HEJ!

Hoppas du vill hjälpa mig, jag är finalist och har NUMMER 3 hoppas du vill lägga rösten på den och hjälpa mig med det :D Skulle bli otroligt glad verkligen :)

http://linneaphoto.blogg.se/2012/april/bidragen-i-fototavlingen-rosta.html#comment

2012-10-08 // 22:36:11
Hemsida: http://www.haallgreens.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen