Spruta..!

2012-10-05 • 20:55:33 / Allmänt / Kommentarer (1)

Godkväll på er!
Sitter just nu och killar one Tree hill och äter kladdkaka och ben and Jerry's, haha, tjockis på något sätt..?;) I skolan förut så tog vi spruta, sen första, och för in i bangen vad ont det gjorde!! Har fortfarande ont i armen och kan knappt röra den, så är lite orolig för imorn eftersom det är dressyr klubb-tävling och kul att rida dressyrprogram med en arm..? Nejmen jag får stå ut!

Så ja, imorgon igår jag till stallet någongång vid 11-12 tror jag! Ska som sagt ha Eddy och rider LC:1. Jag tar det mer som en träning och så, tror inte ens det är placering, men jag vet inte, men självklart gör det inget om det går väldigt bra!;)

Men vi hörs imorgon, hejdå och ha det bra!

Hahah, min fina vän tar ego pics med Benton..;))

Kommentarer
linneaaversten♥

åh fina Benton <3
Kommer ihåg när vi red honom :* ♥

2012-10-07 // 00:14:04
Hemsida: http://starriider.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen