Things that should not happen

2012-10-24 • 19:49:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hejsan! Kom hem för en stund sen från Anneli, red Tyra (ardennern) ut+ängen. Det gick riktigt bra ute och hon lyssnade på mig bra. Sen på ängen ville hon bara gå hemmåt så då gick det mindre bra, men efter ett tag så travade hon på bra! Och guuud vilken trav hon fick ibland, shit, hahah!Sen blev det även några galoppsteg (fast det inte var meningen..;)). Första gången hon galoppera med ryttare på ryggen! 
   Men hon var riktigt duktig iallfall!
 
Resten av kvällen blir plugg och One Tree Hill. Imorgon först skola sen fira lillebror med halva släkten.
 Hejdå och goodbay!
 
 
 
 
Finns för dig världens finaste vän, du är verkligen inte värd detta som hänt dig och jag hoppas av hela mitt hjärta att allt blir bättre snart! Älskar dig hjärtat och duvet att du kan ringa eller smsa när som helst, och även kan vi självklart träffas när som helst, och som jag redan sagt, jag älskar och tänker på dig vännen min♥
 
Kommentarer
smilla

jag äälskar dig asasupermycket, hjärtat <3

2012-10-27 // 17:33:29
Hemsida: http://ssmmiillaa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen