Trött!

2012-10-28 • 21:23:04 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er! Är riktigt trött efter Boda Borg, eller Boda Booooo som det eter nu när det är Halloween. Men det var riktigt kul iallafall!:D Men så har jag sjukt ont i knäna efter allt krypande också..:s Men det var det lungt värt! Kom hem därifrån vid 7-tiden och sen dess har jag bara tagit det lungt och kollat på solsidan såklart!

Imorgon åker jag till min moster på förmiddagen och jag tror att jag hinner rida, få se, annars bara pyssla med hästarna! På eftermiddagen vet jag inte vad jag gör, kanske kompis, någon..? haha..

Men nej, nu tänkte faktiskt jag nana snart, så vi hörs imorgon, hejdå och ha det bra!

Byebye👋

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen