Veckoschema

2012-10-14 • 19:48:40 / Allmänt / Kommentarer (1)
Måndag: Skola, Utvecklingssamtal, Springa
Tisdag: Skola, Springa, Kanske stallet
Onsdag: Skola, Hoppgruppen
Tordag: Skola, Ridning, Sova i skolan
Fredag: Skola, Springa, kanske hem till moster och rida
Lördag: Kanske Stockholm, eller hem till moster och rida
Söndag: Hjälpa till på "Hästens dag" på ridskolan
 
 
En hektisk, men hoppas på bra vecka! Jag kommer att vförsöka vara hos min moster och rida så mycket som möjligt under några veckor nu, för det har hänt en sak. Men det blir super! Kommer förmodligen bli lite ändringar, men då får ni reda på det då!
 
Bjuder på en bild på mig och världens finaste Ineke från startfälttävlan i våras!
Kommentarer
Julia - en ponnyryttare♥

Fin blogg<3
http://eliteponys.blogg.se/
Tävling uppe på bloggen i sammarbete med ANNA FORM!
En hel bloggdesign värd 300 kr. :)

2012-10-14 // 22:13:02
Hemsida: http://eliteponys.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen