Chokladbollar och allt

2012-09-03 • 18:43:43 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejsan på er!:)
 
Skolan idag var helt okej, fått läxor och det är ju inte lika okej.
Men efter skolan iallfall så gick jag och Sofia hem till mig och gjorde chokladbollar, sjukt goda altså! Vi kunde inte sluta äta, hehe..
Hon försvann för ett tag sen och då var jag och min lillebror ute och cykla en stund sen så åt vi nyss.
 
det var typ min dag! Resten av kvällen så tänkte jag kolla bloggar, blogga, göra läxor och kolla på One tree hill, för jag har hittat ett ställa man kan kolla på alla filmer utan att ladda ner, helt gratis, haha;)
 
Men ah, och imorgon har jag ingen aning om vad jag gör mer än skolan och ut och springa!
 
Men ah, nu har jag ingenting mer att skriva, så vi höres imorgon hörreni, hejdå!
 
 
Det går inte att ladda upp bilder..? Jävla blogg.se
Kommentarer
Maja Janson

Är OTH bra? <3

Svar: ah, fast jag har bara sett två avsnitt än sålänge;)! Hade inte du sett de?:))<3
Frida

2012-09-03 // 21:14:06
Hemsida: http://majanson.blogg.se
Maja Janson

okej, haha nej. Laddade ner det när Sofia och Petra snackade om det jätte mycket. Men det var inte min grej direkt. Tycket det såg grått/"gammalt" ut så jag orkade inte.
Men just nu är jag helt JÄVLA BEROENDE av Grey's anatomy och 90210. Fast jag har bara 1 säsong kvar har Grey's Bhuuu :'(

2012-09-03 // 21:22:46
Hemsida: http://majanson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen