Forever aloneeee

2012-09-27 • 18:10:54 / Allmänt / Kommentarer (0)

Tja på er! Sitter helt forever alone i stalet, trodde att några andra skulle vara här, så jag tog inte med mig läxor eller hörlurar, så nu sitter jag och lyssnar på musik längst bort i cafeterian utan hörlurar, kul liv när man vet att man har ett antal läxor som ligger och väntar hemma..

Skolan var helt okej, sen åkte jag hem och pluggade och lite sånt och nu är jag här. Om exakt en timme och 9 minuter sitter jag förhoppningsvis på Eddy!

Nej, vi hörs ikväll eller imorn, hejdååååå!

(y)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen