Here I am!

2012-09-14 • 20:31:12 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!
Är hemma hos mina kusiner just nu och sitter i soffan med en hund i knäet.
Skolan var helt okej och så, men jag har så sjuuuuuukt ont i mitt knä, det gör ont varje gång jag går altså, för ont!
Men skitsamma i det nu liksom.

Igår red jag världens bästa, om ni inte listat ut det så var det Eddy jag red!
Vi hade markarbete och han började jobba sjukt fint under sig altså, vi gjorde en riktigt bra övning där man var tvungen att sätta ihop dom riktigt mycket och det är jättebra med Eddy eftersom han lätt blir väldigt lång och släpar bakbenen. Så ja, det gick helt okej!:D

Imorgon träffar jag Ebba och Julia på stan och då ska jag och Julia köpa frukt till våran "planeringskväll" med sporren (för vi är duktiga och har godisstopp, så vi ska sitta och äta frukt medans dom andra äter godis, haha, lycka till säger jag!..)
Så ah, sen spenderar vi kvällen på ridskolan med sporren och så!

Men nej, nu ska vi äta så vi hörs, ha det bra!

Haha, och den andre hunden deckar bredvid mig, knäppo..❤

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen