Min kväll igår+Idag

2012-09-16 • 19:11:38 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan! :D
 
Kvällen igår var riktigt bra med sporren, vi köpte pizza (som ni såg) och så hade vi möten och planerade en massa och så mös vi lite granna också! Himla bra.
 
Min dag idag haha..:

Vaknade vid halv 8, gjorde mig iordning och så och sen åkte jag till ridskolan och då red sporren ut på långritt. Jag hade sjäälvklart Eddy och det var himla kul! Haha, jag, Ebba och Julia, vi typ gjode en massa konstiga saker, tyyyyyp satt och sjöng på "fångad av en stormvind" för att det blåste så mycket och gjorde en massa annat. Kändes precis som i Hällefors, åh vad jag saknar´t!
Men ah, det var riktigt kul och Eddy är såååå söt, hihi, för typ efter att vi galopperade så får man liksom aldrig stopp på honom så vi kommer och galopperar förbi alla andra, hihu, han tycker det är kuul!
 
På hemvägen så åkte jag och mamma förbi lager 157 så köpte jag några tröjor där. Sen när jag kom hem slog jag på One Tree Hill och mös för mig själv.
Sen efter lite till, så kom Tuvis  hit och vi bakade brownies (tror jag det hette) himla goda blev dom, haha, grymma är vi!
 
Resten av kvällen ska jag försöka ta tag i läxorna, har flera prov i veckan.. Älska skolan. 
Sen kanske jag råkar sätta på ett till avsnitt utav One Tree Hill, hehe..
 
 
 
 
Men nej, ni får ha det bra så hörs vi! Hejdå!
 
Älskar er tjojooooooor!!♥
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen