My day toDAY

2012-09-25 • 20:49:42 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!

Dagen har vart helt okej, eller nja, verkligen inte, skittråkig och dålig, menmen, orkar inte gå in på det nu!
Efter skolan cyklade jag hem och sen cyklade jag till stallet. Jag trodde att det skulle vara 4 km, men det var 8 km..:@

Imorgon är det skola som vanligt och på eftermiddagen ska vi orientera i Karlslund, kommer förmodligen gå vilse, så om jag inte har teckning där ute i skogen så hörs vi förmodligen aldrig mera igen!
Sen åker jag direkt till stallet och rider i hoppgruppen, förmodligen på Tiger!

Nu ska jag plugga lite och sen slå på några avsnitt utav one Tree Hill, så vi hörs, hejdååå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen