My day

2012-09-04 • 21:11:41 / Allmänt / Kommentarer (0)

FML. Skrev världens längsta inlägg nyss, så försvann det.
Så nu skriver jag kortfattat!

Hej förresten! Skolan var helt okej, sen cyklade jag upp på stan och mötte Julia, vi åt på La baguette och hade det bra. Sen tig jag tag i läxberget som låg och väntade på mig hemma.

Imorgon efter skolan åker jag till stallet och tar skötarkort på skötarna, tänkte försöka få mig och Eddy att fastna på bild också, hihi:D
Sen är det teori i hoppgruppen.

Nu tänkte jag sätta på ett avsnitt av One Tree Hill och sen matta mig själv för jag är sjukt trött!
Så vi avslutar detta tråkiga och kortfattade inlägget för jag blev arg, hejdå och ha det grymt!

Bjuder på en bild på seriösa mig och söthunden Berit (hehe..) som är världens kelgris!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen