My day's

2012-09-29 • 10:06:59 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!

Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag var så smart, så min mobil laddades ur och jag kan inte min pinkod och den är uppskriven hemma.. Men nu kom jag precis hem, så!
Igår skötte jag hästarna lite och så. Idag vaknade jag vid 7 av att Tyra stog och bankade på boxdörren så då gick jag upp och släppte ut dom, sen gick jag in en snabbis sen gick jag ut och mockade. Hahahha, Asså åh, man kan säga att jag blev lite sådär småarg på skottkärran när den välte för 5 gången..:@
Nu är jag hemma för att vi ska hämta Julia om någon timme eller så. Sen åker vi ut igen och så kanske vi rider, fast jag tror att det blir för mörkt, så vi får se! Sen sover vi där så ska vi mysa med ben & Jerry's!(y)

Men vi hörs ikväll eller imorgon hörreni, hejdå!!

Hahaha, bjuder så sjukt mycket på denna bil.. Jag var själv i stallet, hade inget att göra, så varför inte springa och hoppa.,?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen