Mysepys dag med gott!

2012-09-09 • 19:57:56 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!:)

Imorse/förmiddag så passade jag min lillebror och lite så. Sen cyklade jag upp på stan och mötte Tuva och Ebba, vi köpte en massa gottiga saker och mös med det framför en film! Himla bra hade vi det.
Kom hem för en stund sen och har precis duschat och sitter och skickar bilder till mina små vänner, speciella är ni, men ni är endå bra på alla sätt:*

Men nej, resten av kvällen blir de läxor och One Tree Hill, ni som inte sett det borde iallfall pröva se det! Ett tips är att kolla på http://swefilmer.com">http://swefilmer.com">swefilmer.com där kan man kolla på skitmånga serier och filmer gratis och utan att ladda ner, skitabra!(y)


Nej, hejdå och ha det bra!

Från vår lilla mysstund(y)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen