Nejmen tjenare!

2012-09-08 • 12:10:46 / Allmänt / Kommentarer (0)
HEJSAN! Kommer ni ihåg mig? Frida you know? Okej, så länge sen var det verkligen inte..;)
 
Men iallfall, jag har verkligen inte orkat starta datorn och blogga, förlåt, men det är sanningen, och jag tror bloggen inte heller kommer vara mycket bättre med uppdateringen, kanske kikar in någon gång ibland, men jag kommer skriva om ridpassn och så., och om det händer någonting speciellt!
 
Just nu är jag jätte förkyld också, verkligen inte kul, har blivit smittad av alla andra..;) Så idag tror jag att jag mest kommer slappa och ligga och kolla på one tree hill:D
 
Men nej, ville bara uppdatera er om att jag lever, vi hörs kanske senare, imorgon, nästa vecka, månad, år? Vi får helt enkelt se!
 
Hejdå och ha det grymt!
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen