Påväg hem från ridningen!

2012-09-27 • 21:47:57 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejsan igen!

Är påväg hem från ridningen just nu. Red jag sa Eddy, drysser. Han var lite konstig idag, eller så var det jag. Men liksom ah, vet inte hur jag ska förklara för jag vet knappt själv, men det kändes iallfall inte som vanligt! I slutet satte han iallfall under sina bakben och blev fin, alltid något. Anmälde mig också till en typ dressyr tävling som är bästa vecka, ska ha Eddy. Får hoppas att han är på sitt "vanliga" humör då. Men jag tar det faktiskt mer som en träning och för nöjets skull, haha, Nejmen ah!

Imorgon är det skola, suck.. Efter det åker jag hem och sen åker vi till min mosters hus eftersom viska sova där. Imorn hinner jag väll inte göra speciellt mycket med hästarna eftersom det blir mörkt så fort, så tar bara hand om dom och gör det vanliga!

Men vi hörs imorgon hörreni, hejdå!

Bjuder på årets klasskort!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen