Stolt!

2012-09-02 • 18:28:47 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej! Kom precis tillbaka efter att ha vart ute och sprungit, fick ha på mig mössa och grejer för det var så kallt!;o Fast sen blev jag ju överkokad, hehe..

Men iallfall, på förmiddagen var vi hemma hos mormor och morfar, sen skjutsade dom mig till ridskolan och där var det typ, ah, jag vet inte vad det var, jag hjälpte iallafall till. Tur att Ebba var med också, annars hade jag dött av tråkighet..
Sen kom jag hem vid 4 och bara slappade och sånt och den var jag ute och sprang ju! Det var min dag det.., och jag vill verkligen inte till skolan imorn, två veckor har gått och jag är redan skoltrött.. Hur kommer detta sluta?;)

Imorgon efter skolan vet jag inte vad jag gör, kanske träffar en kompis, men vi får se!

Nejmen nu säger jag hejdå så hörs vi imorn!

Söt tjej ochsåvidare..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen