Uppdateriiiing!

2012-09-01 • 20:56:18 / Allmänt / Kommentarer (1)
Tjolahoppsan hallå! Jag lovade ju att när jag fått över 5 kommentarer i förra inlägget, så skulle nästa inlägg komma upp, så här kommer det!:D
 
Dagen har iallfall vart riktigt chill. På förmiddagen och halva eftermiddagen följde jag och min lillebror med pappa när han tränade, för att han ville att jag skulle fota, och han brukar ju fota mig när jag rider, så då måste jju jag fota honom någon gång också!
   Så ah, det var faktiskt himlans mysigt, och så fikade vi också;)
 
När vi åkte därifrån så åkte vi till mina kusiner och lånade en film, Sagan om ringen 1+2,  haha, men lillebror har blivit ett Sagan om ringen freak..;) Så vi har kollat på dom typ halva dagen eftersom dom är sjukt långa. Dom är väll helt okej, lite väl många människor som dör hela tiden om ni frågar mig..
 
Mycket mer än så har jag inte gjort, vi käkade precis pizza också, tjockisdag var det ja..?
Men ah, dagen har iallfall vart bra som jag tror att jag redan sagt.
 
Imorgon åker jag till ridskolan och hjälper till på någon sak där. Men imorgon så blir förmodligen uppdateringen bättre igen! Gillas det ellöööö? haha..;)
 
Men nej, nu ska jag fortsätta vara social med familjen igen, hejdåååÅ!
 
Pappa och Fabian idaaag!:D
Kommentarer
My Vestlund

Fin bild!

2012-09-02 // 13:48:39
Hemsida: http://WWW.MYVESTLUND.SE



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen