Vecka 39

2012-09-25 • 09:00:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
Måndag: Skola, Springa
Tisdag: Skola, Sporrenmöte
Onsdag: Skola, Hoppgruppen
Torsdag: Skola, Rida
Fredag: Skola, Till moster! (sover där)
Lördag: Hämta Julia, sen tillbaka och sova hos moster
Söndag: Hem från moster
 
Så kommer min vecka att se ut!
På fredag åker jag, lillebror, mamma och pappa hem till min moster och sover där. Fast min moster och dom kommer inte att vara hemma utan jag ska sova där och ta hand om deras hund och hästarna! (det är hon som har Clerran, Tyra, Benton, Bella, Landela och Hille)
Och sen på lördagen till söndagen sover jag och Julia där tillsammans med min mormor och morfar!
Det blir awsume!! Vi ska mest ta hand om hästarna och så, men jag kommer förmodligen att blogga när jag är där!:)
 
 
Jag och fina Clerriiiiis!
Kommentarer
Johnna Bergfeldt

Hej! Din blogg är jätte bra!
Kolla gärna in min blogg :) www.johnnabergfeldts.blogg.se

2012-09-25 // 20:17:10
Hemsida: http://johnnabergfeldts.blogg.se
Amanda

Vart har din moster sina hästar? Liggee det nära wittvång?:)

2012-10-06 // 21:01:07
Hemsida: http://Amandaedstam.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen