Visste du att..

2012-09-04 • 05:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Jag bara har ridit Eddy i den "vanliga" ridgruppen hela 2012? Tar igen för det där året han vart halt vettni;)
 
• Jag har ridit på 4 olika ridskolor? Rinkaby, Hallsberg, Lanna och nu ÖFK.
 
• Jag älskar att läsa sånnahära "viisste du att" ? På andras bloggar, eller typ 5 om mig osv. Därför får ni ofta sånna här av mig;)
 
Jag önska att jag var kortare? Så att jag skulle kunna rida ponny längre, menmen, nu är det såhära.
 
• Jag typ hatar att tävla? Ändå olågar jag mig själv med det, jag blir så jäklans nervös och jag hatar att vara nevös, och så går det så himlans dåligt på alla tävlingar och det stärker inte direkt mitt redan dåliga självförtroende.
 
• Jag på riktigt hatar spindlar? Jag är riktigt rädd för dom och det är verkligen inte kul.

En läskig spindel, fotad av mig, fattar inte hur jag vågar kolla på bilden (inte för att man direkt ser att det är en  spindel..;))
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen