20/4-13

2013-04-20 • 18:48:14 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hej, sorrysorry för väldigt lite bloggning, men jaja. Igår till idag sov jag hos Tuva, hade det himla bra! Imorse hängde jag med henne och fotade när hon red hennes otroligt fina Busan, sjukt fin där alltså! Direkt när jag kom hem cyklade jag till ridskolan för att ha barnkalas och kom nyss hem därifrån.
 
Imorgon förmiddag hänger jag med Tuva igen och fotar henne och Busan! resten av kvällen idag blir mys med familjen, känner bara för det och det blir super. Ha en bra lördagskväll allesammans, Hejdå.
 
Jag & Benton, för otroligt många år sedan
Kommentarer
Frida Lindqvist

Hejsan!
Har du beställt bloggdesign från mig? ;) På min lista för maj står nämligen bara "Frida" och jag hittade inget mejl från någon Frida som hade beställt. Så då kollade jag igenom alla mina kommentarer på bloggen från början typ och den enda kommentaren från någon Frida som frågade om bloggdesign var du.. ;) Så om du har besällt, är du fortfarande intresserad? :)

Svar: Testsvarar
Frida

2013-04-21 // 15:53:07
Hemsida: http://fridazlindqvist.blogg.se/
disa

Så fin blogg!
Gå gärna in på min blogg och var med och tävla om att bli veckans blogg!
Du kanske även vill göra ett bloglovin byte? :D

2013-04-22 // 17:10:07
Hemsida: http://writtenbydisa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen