25/4-13

2013-04-25 • 21:33:25 /  / Kommentarer (0)

Hej! Dagen idag har faktiskt vart riktigt bra! Började med skola, sovmorgon på det, kort skoldag och skrattade mig igenom den med mina underbara friendos. Efter skolan drog jag hem och senare till stallet. Hoppade Eddy ute och det gick faktiskt rätt så bra! Han var duktig min lilla prinsis.

Imorgon är det skola och sedan ska jag försöka ta mig ut på en spring tur. Riktigt skönt med fredag också! På lördag har vi utbyte med en annan klubb så är på ridskolan hela dagen och sen rider vi ut, ska ha Eddy så det blir super! Direkt efter det åker vi till varberg och stannar där tills på onsdag. Ska bli riktigt kul, träffa kompisar till familjen och Märta som jag inte träffat på evigheter, så himla kul Ska det bli! Skönt att komma bort ett tag också.

Det var lite min helg, men nu måste jag plugga, så vi höres, Godnatt

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen