26/4-13

2013-04-26 • 20:57:28 /  / Kommentarer (0)

Hejsan! Sitter hos några kompisar till mina föräldrar just nu. Har ätit så himla goda typ chokladkulor, så himla goda!! Skolan idag var bra, skrattade igenom mig dagen idag med, så himla underbara vänner har jag, älskar er alla. När jag kom hem från skolan drog jag ut och sprang, gick himla bra faktiskt! Sen fick jag reda på att vi ska flytta! Så himla skönt och kul faktiskt!! Huset är nära en kompis också så det kommer bli super!!

Imorgon som sagt så är jag i stallet hela dagen, sen direkt efter stallet åker vi till Varberg! Ha det super, så höres vi, Hejdå!

Ungefär såhär tänker jag när jag är ute och springer, men blir alltid lika besviken...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen