Anton Ewald!

2013-04-28 • 19:43:42 /  / Kommentarer (0)

Hej på er! Igårkväll kom vi till Varberg, jag och Märta spelade spel och kollade några avsnitt av Pretty Little Liars. Idag drog vi in till stan och gick runt ett tag och åt glass. Sedan kollade vi på Anton Ewald när han sjöng! Matchande att jag kom hit samtidigt som honom alltså!

Ungefär så har min dag än sålänge sett ut. Imorgon ska vi till Ullared på förmiddagen, sedan vet jag inte. Men nu får ha det super, för det ska jag ha, Hejdå!

FÖREESTEN! Ser ni den sjukt snygga nya design jag fått av Frida? Jag älskar den, vad tycker ni?



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen