Bianca

2013-04-17 • 20:44:39 /  / Kommentarer (1)

Kommit hem från ridskolan nu, fick rida Bianca och det fick helt okej för att vara första gången på henne tycker jag! Hon var heeeelt annorlunda än vad jag trodde, åt det positiva hållet, men känns ändå inte riktigt som en häst för mig, har ridit roligare hästar, men det ska ändå bli kul att fortsätta rida henne!

Nu sitter jag i soffan och ska försöka ta mig upp och plugga på prover vi har imorgon... Imorgon är det skola som vanligt, sovmorgon så det är väldigt skönt, sen på kvällen ridning, byter hästar där med, önskade bara Eddy så hoppas självklart på honom!

NU ska jag bege mig uppåt, hejsvejs!


Dagens stall-outfit

Kommentarer
Tuva Svedin

Vad äre för snyggetröja du har??;) :*<333333333

2013-04-17 // 21:45:48
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen