Eddy!

2013-04-11 • 21:30:29 /  / Kommentarer (0)

Hej Hola hoppsan! Skolan idag var chillig, började halv 12 och slutade halv 3. Senare kom Julia hem till mig och vi kolla one tree Hill, sen åkte vi till stallet. Red Eddy och vi små hoppade lite och sen lite sitsträning. Han var riktigt duktig faktiskt! Han har inte hoppat på ett tag pga. att han har vart halt, men ändå var han himla duktig. Hoppade inte så högt eftersom han som sagt art halt, men det var kul Iallfall, ni får film imorgon! Vi önskade hästar också för att det är hästbyte nästa vecka, kan ni gissa vem jag önska? Ja, Eddy såklart;)

Imorgon är det skola som vanligt, sen vet jag inte vad jag gör, myskväll med mamma och lillebror tror jag, och kanske att jag åker till gymmet, får se! Men ni får ha det super, nattinatti sålänge!

Bild printad från film idag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen