Greten

2013-04-10 • 21:10:19 /  / Kommentarer (0)

Hej på er! Hopp-passet förut gick faktiskt väldigt bra! Hade Greta och vi började med lite "dressyr" när vi red fram med att korta hästarna, galoppbyten, öppnor osv, det kände jag att det behövdes! Hon är väldigt snabb, men nu var hon väldigt mycket lättare att få lugn, Riktigt kul! Sista övningen blev hon lite snabb men hon var riktigt duktig!

Imorgon har jag sovmorgon till klockan halv 12!! Sjukt skönt verkligen! Så en rejäl, behövlig sovmorgon får jag mig. Åker till skolan, har tre lektioner och slutar sedan. På kvällen är det ridning, gissar på dressyr och hoppas på Eddy. Ni får ha det super, Hejdå!

Nusse i somras

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen