Hoppcupen imorgon

2013-04-06 • 21:25:31 /  / Kommentarer (0)

Hej på er! Sitter och tjockar med choklad med familjen framför tv'n. Var hos Elin en stund förut och sen åkte vi till stallet och hade barnkalas. Har precis smörjt stövlarna, ska nämligen tävla imorgon om jag inte redan sagt det? Hoppcupen omg.1 och ska ha Tiger, 90cm. Var ett bra tag sen jag red honom så vi får se hur det går, första gången i hela mitt liv som jag ska tävla storhäst, så vi får se hur det går! Är Iallfall inte alla taggad, haha... Men aja.

Nu ska jag fortsätta med tv'n och sen sätta på ett avsnitt av vampire diaries, ha det super, natti!

Mina stövlar behövde verkligen smörjas.. Trots att jag snärjde dom i onsdags

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen