Måndag igen

2013-04-15 • 19:44:10 /  / Kommentarer (0)

Måndag igen, bara jag som verkligen o-gillar måndagar..?? Efter skolan Iallfall drog jag till gymmet med en kompis. Körde på bandet ett tag, och känner att min kondition faktiskt förbättrats väldigt mycket! Körde massa styrka också så nu välkomnar jag träningsverken.

Imorgon-Skola som vanligt, sedan kanske jag drar ut och springer, har inte bestämt och jag ska få en vilodag nu efter att ha kört stenhårt på gymmet tre dagar i rad, får se! Men ni får ha en underbar måndags kväll, det ska jag ha med min familj och ett berg med läxor... Hejsvejs!

Min drömtårta, Shit vad gott!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen