Underbart väder!!

2013-04-27 • 18:42:56 /  / Kommentarer (0)

Är påväg till Varberg nu. Imorse när vi åkte till stallet, så kom aldrig den andra klubben som vi hade bestämt med, men vi red ändå. Jag och några till gick till domen först och sedan vid 2 red vi ut. Red självklart Eddy och det var himla kul! Galoppa ganska så mycket och lite Hällefors känsla fick jag allt, så nu är jag ännu mera taggad till det! Vi red ett tag och det var ju helt UNDERBART väder, så himlans skönt! Sitter just nu och kollar på pretty little liars, så jag överlever nog denna 6 timmars långa bilresa.

Ni får ha det super, Hejdå



Bjuder på några bilder från idag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen