11 augusti

2013-08-11 • 21:08:25 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej på er! Ligger i sängen och kollar gossip girl just nu. Dagen har bestått av att städa, plocka iordning massa grejer, plus en springrunda. Haha, funny day;) Imorgon träffar jag mina saknade tjejer på kvällen och sover över med dom, det blir super!

Vet inte varför jag gör detta inlägg eftersom det bara blev konstigt, haha, men ha en sjukt bra sista sommarlovs vecka (Det där gjorde ont i hjärtat att skriva...) så hörs vi, bye

Oh juste, hur sjukt är inte detta??? Hon svarade, helt sjuuuuuuuukt!!!! JAG HAR SNAPCHATAT MED ANDREA HEDENSTEDT

Kommentarer
Anonym

Vem är det?

2013-08-11 // 22:51:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen