21 augusti 2013

2013-08-21 • 21:26:02 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hejhej, sitter och borstar tänderna just nu, är så sjukt trött! Är verkligen inte van än av att gå upp så tidigt som jag gör. I hoppgruppen idag hade jag Copco igen och det gick så jäkla dåligt så det finns inte, har på riktigt aldrig ridit så dåligt. Tänkte verkligen på allt annat än hästen, verkligen allt annat, haha, om ni bara kunde läsa mina tankar... haha, nej. Ramlade av också, om man kan kalla det avramling, jag kände att jag skulle kunna suttit kvar för det var efter hindret så jag tappade typ balansen eller någonting sånt..? Haha.. Men jag orkade inte, jag bara släppte så jag får skylla mig själv för hästen gjorde inget fel. Nej, idag gick det skit. Fast ibörjan gick det helt ok.

När jag slutade idag så åt jag, Petra och Emelina på labaugette och sedan var jag och Emelina på stan tills jag åkte till stallet. Vi flummade runt riktigt mycket och betedde oss långt ifrån att vi precis börjat 9:an..;) haha, älskar dig så himla mycket min knäppis!

Imorgon är det skola som vanligt och då ska vi börja med riktiga lektioner, är sådär lagom taggad... Menmen, överlever nog med mina fina vänner. På kvällen sedan är det ridning igen. Nu ska jag spotta, hehe.. Så ha de super så hörs vi, Hejdå!

Bjuder på lite random, olika bilder från idag och dom senaste dagarna

Kommentarer
Fanny Jaensson

Din avramling var snygg haha! :D<3

Svar: Haha, ahmen eller hur, det var bara för att du skulle få se att jag är snygg som jag ramla av😏😏 ;) <3
Frida

2013-08-21 // 21:48:06
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen