25/8-13

2013-08-25 • 00:41:38 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hejhej igen. Hoppas ni mår bra! Har stått på loppis och sålt gamla saker med kusin och lillebror, fick helt okej med pengar, så jag åkte direkt till stan och köpte en klocka för pengarna, haha, men jag är riktigt nöjd! Nu på kvällen har lite kompisar till familjen vart här och dom åkte nyss, var faktiskt roligt!

I torsdags hoppade jag terräng på Eddy, gick riktigt bra! Han var så himla duktig min pärla, åh vad jag älskar honom! Igår efter skolan mötte jag Lisa på stan och sedan efter ett tag åkte vi till ridskolan och hade en liten kväll med sporren, för stötarna.

Imorgon är det söndag, åh, hatar söndagar... Men ska iallfall träffa Julia och lite så. Nu ska jag slå på ett avsnitt av gossip girl, så ha det super, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen