7 augusti

2013-08-07 • 17:52:08 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er! Idag har jag haft en slappis dag, har legat och kollat gossip girl men också städat, solat och badat, haha.. Igår förmiddag kom jag hem från Petras sommarstuga, stack ut och sprang då och sedan så träffade jag mina sjukt saknade vänner! Vi pratade en massa och sen drog Sofia och Julia så vi resten åt på Saigon och lite sånt. Idag har jag även betällt ny väska som jag har tänkt att ha till skolan, hoppas att det blir bra! Men min plånbok är dock nästan tom nu.. Har långt under 100 kronor... Shit, måste spara som skjutton nu för jag vet en massa saker jag verkligen behöver nu..

Nu blev detta inlägg jätte random, så jag ska nog avsluta nu. Men ha det super, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen