Grym dag!!

2013-08-01 • 23:58:14 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej! Har haft en så sjukt bra dag idag med bästii. Vaknade hemma hos Julia vid halv sju.. Åkte sedan buss själva till Stockholm och tog oss till grönalund. Åkte en massa saker jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle åka, dock var det inte frivilligt utan min snälla vän tvingade mig till en massa.. Haha, men det är jag glad över eftersom att jag fortfarande lever! Och så var det första gången jag åkte insane, altså herregud vad rolig den var! Vi åkte den minst åtta gånger och ja, shit vad rolig! Kom hem för cirkus en timmer sedan och har hunnit duscha, tänkte ha dejt med kudden om en stund tror jag, helt sjukt vad trött jag är!

Imorgon åker jag med min saknade Tuvis till stallet, ska vara där hela dagen så det blir verkligen super! Ska kolla gossip girl nu, så ha det jätte bra, bye!

Typ äckligt, idag

Kommentarer
△ ida.

åh b&j's ❤

2013-08-06 // 16:48:15
Hemsida: http://prinsesc.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen