Lucia show

2013-12-16 • 08:08:59 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej!

Igår var det lucia show på ridskolan och jag och Julia var konfransiärer, det var faktiskt himla kul, men vi var så jäkla nervösa, men dock var det så himla stressigt hela dagen så man hann aldrig bli sådär jättenervös, haha. Red på ett nummer, och då körde vi gymkahna, jag hade Eddy. Det var också så jäkla kul, och det tyckte Eddy med och han bockade och jag kunde inte styra och jag höll på att ramla av, men jag höll mig fast, haha. Hela dagen var himla rolig iallfall! 

Idag är det måndag, men det är ju sista veckan så jag överlever nog! Tre vanliga dagar och sedan riktigt chill. Men ni får ha det super, hejdå



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen