Föralltid bäst-One Tree Hill

2013-02-16 • 23:07:35 /  / Kommentarer (0)

Kollade nyss klart på One Tree Hill, altså shiiiit, gråter snart, så sjukt himlans jäkla bra är det, alla verkligen måste kolla på det! Så himlans tråkigt att det är slut.. men ska helt klart kolla om, haha;) Har haft en bra lördagskväll med familjen framför Mellooo. Var och gymmade förut, himla jobbigt men så värt det.

Imorgon ska jag och Julia vara funktionär på tävlingarna i Karlslund, sen åker vi till mig och sover här, blir himla bra! Nej, nu ska jag sörja för one Tree Hill, hahah, ha det super, hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen