Första skoldagen efter lovet överlevd

2013-02-25 • 20:05:31 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejhej! Första skoldagen efter lovet avklarad och det var helt okej, segt men ändå. Var tänkt att jag skulle åka till gymmet sen, men hann tyvärr inte.. Stannade hemma och gjorde läxor istället. Ska försöka åka dit imorgon innan sporrenmötet istället, får skynda mig rejält då, haha- 
 
Men nu ska jag plugga lite till och sen slå på ett avsnitt av Vampire Diaries. Hoppas ni haft en bra dag och får det imorgon också, hejdå!
 
 
Världens bästaaaa
Kommentarer
matilda

aww ni så fina :D<3

Svar: aw, tack vad söt du är:*<3
Frida

2013-02-25 // 20:27:59
Hemsida: http://foreveryou.blogg.se/?tmp=339404
Linnea Elg

Gud vad fin bild på er!!
Kram

Svar: hihi, åh, tack! Kram
Frida

2013-02-26 // 19:55:09
Hemsida: http://linneatkelg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen