Fredag!

2013-02-08 • 19:57:23 /  / Kommentarer (0)

HATAR blogg.se, all text försvann. Dagen har iallfall vart bra, efter skolan åkte jag hem och var lite med min lillebror. Imorgon tror jag att jag skulle på bio med min lillebror, får se, sen kanske jag åker till ridskolan och fotar tävlingen, annars gör jag det på söndag! Skulle ju egentligen sovit hos min moster, men hon blev sjuk så det går ju inte.

Nu ska jag mysa lite i soffan och sen kolla one Tree Hill eller 90210. Ha det bra, Hejdå!

Hahaha, jag dör, ni fattar ingenting, men ni måste veeeerkligen kolla one Tree hill, Världens bästaaa!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen