Glad alla hjärtans dag!

2013-02-14 • 21:59:00 /  / Kommentarer (0)

Hej! Kom hem från stallet för någon timme sen. Efter skolan åkte jag upp på stan och träffa min valentiiiine, Julia, haha. Efter ett tag åkte vi till stallet. Fick Eddy igen och självklart är jag super glad!:D Men det gick så himla dåligt.. Har aldrig ridit så dåligt, på riktigt.. Himla tråkigt eftersom att det gått så bra nu dom senaste gångerna och så är ju dressyrcupen snart.. Men aja, ett misslyckat ridpass gå inte jorden under för, right? Får se om jag ens visar bilderna.., har inte kollat på dom än men ah, ni kanskee få bilder.

Imorgon är det skola först som vanligt, får se vad som händer sen, kanske åker till gymmet eller något, har annars lust att bara mysa med familjen.

Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen