Goodmorniiing

2013-02-07 • 07:27:52 /  / Kommentarer (0)

Godmorgon på er! Vaknade nyss av mig själv men klockan ringer nog snart. Börjar klockan 10 idag som vanligt, riktigt skönt! Cyklar till skolan då för en ganska kort dag, sen hem igen och plugga och lite sånt, sen på kvällen blir det ridning.

Oh juste, glömde blogga igår, men red iallafall istället för Fanny i ponny hoppgruppen, så tack så jättemycket! (och tack till Emma som böt med mig, annars skulle jag inte kunnat rida, haha) Red Jim då istället, en liten storhäst och har ridit honom förut men det var ett tag sen. När vi red fram gick det vääldigt dåligt, men i själva hoppningen är jag faktiskt riktigt nöjd! Ni får bilder i eftermiddag.

Nu ska jag gå upp och göra mig iordning, så hejdå!

Finaste bebooo

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen