Vampire diaries

2013-02-20 • 11:23:24 /  / Kommentarer (0)

Ligger i soffan och kollar Vampire Diaries, så himla bra men himla läskigt.. Ska snart ta mig ut på en pw, så jag inte ligger och slappar hela dan. I eftermiddag åker jag till stallet och rider, hoppgruppen och tror jag får Leroy, ska bli riktigt kul faktiskt! Fotade nyss en massa konstiga bilder på typ vatten eller något sånt, haha, experimenterade bara, kul att göra ibland!

Vad ska ni hitta på denna tisdag? Hoppas ni får en bra dag, nu ska jag fortsätta kolla, Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen