Bra skid-dag!

2013-01-12 • 16:57:47 /  / Kommentarer (0)

Ligger i soffan i stugan och är helt slut i benen. Har åkt skidor en hel del idag och de var riktigt fint väder och backarna var bra! Väldigt bra dag! På förmiddagen åkte jag med kameran och tog lite kort, så ni får bilder när jag kommer hem! Tyvärr är det sista natten idag.. Imorgon rullar bilen hemåt och det är skittråkigt, tror vi åker skidor imorgon också men sen börjar allvaret igen, haha. Men bra dagar har det vart iallfall!

Har ingen teckning eller internet i stugan, därför lite dålig uppdatering så nu lånar jag pappas, men hejdå och ha det bra!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen