Dagens motion..

2013-01-22 • 19:41:53 /  / Kommentarer (0)

Hej och sorry för att jag inte skrev igår, men jag skrev ett inlägg, men såg nu att jag liksom aldrig tryckte på "publicera inlägg".., haha. Skolan idag var iallfall helt okej, sen åkte jag hem och plugga. Gick sen till våghustorget och tog bussen till stallet därifrån. Tog en buss, sen åkte svängde den på fel ställe, eller jag trodde det iallfall och jag ringer Julia och hon säger att den inte går till Karlslund, så jag går av mitt ute i ingenstans och det var mörkt och jag hade ingen aning om vart jag var. På något konstigt sätt så lyckades jag tillslut hitta rätt så jag gick till stallet från mitt ute i ingenstans, sjukt arg blev jag, men lite komiskt var det kanske..;) Men rejäl motion fick jag ju iallfall! Fast det var 16 minus så jag frös till is..

Nej, nu blev detta väldigt tråkigt, men är iallfall i stallet nu och väntar på skjuts hem, sporrenmötet slutade nyss och vi gick igenom typ lite saker om sportlovet och så. Imorgon är det skola som vanligt, sen hem och sen vidare till stallet för att rida i hoppgruppen, det blir nog bra! Men nu avslutar jag här, Hejdå och ha det super!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen