Den enda du inte ska förlora mot är dig själv

2013-01-27 • 20:55:07 /  / Kommentarer (0)

Tjo! Vaknade imorse hemma hos Ebba med brudarna, inatt när vi skulle sova, hahaha, altså Gud vad vi skratta.. Hahah. Men iallfall, åkte därifrån runt 12 , hem och då gjorde jag faktiskt lite styrkeövningar och sånt och sen duscha, sen åkte vi och fira min kusin som fyller år! Var där ett tag och åt och fika och lite sånt. Kom hem runt 6, satte lurarna i öronen och gick hem till mina andra kusiner och hälsa på deras nya kattunge som dom fick hem igår, världens absolut sötaste varelse, så himlans söt!:') Var där en stund och kolla på lilla sötnöten, gick sen hem. Tycker jag var riktigt duktig som gick istället för att ta buss eller cykla. Var endå en bit och gick på rätt bra, men det är faktiskt himla skönt! Kom hem typ halv åtta, har kollat på ponnyakuten och lite sånt.

Imorgon är det måndag=skola. Hatar måndagar verkligen.. vet inte vad som händer efter skolan, mer än att jag ska till gymmet. Ska verkligen ta tag i träningen nu och röra på mig varje dag! Men nej, känner att jag måste avsluta innan detta inlägg bli ännu tråkigare, så hejdå och ha det super!

Right, and I will work for it!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen