Dif you know..

2013-01-27 • 15:09:50 /  / Kommentarer (1)

-Att jag hatar skräckfilmer, är sjukt rädd men tycker ändå det är kul att vara lite rädd om man är med någon mera, hahah, som på övernattningar, eller hur Julia..?;)

-Att jag länktar sjukt mycket till sportlovet, fatta skönt med lov!

-Att jag har förändrats väldigt mycket på ett år, till något bättre om ni frågar mig, haha.

-Jag har verkligen världens bästa vänner, ni som känner er träffade, ta åt er och känn er älskade.

-Livet är verkligen på topp nu!


Bjuder på en lite fin bild sådär på mig och min bebu


Kommentarer
Julia

Haha alltid lika kuul!! Älskar dig!

2013-01-27 // 16:46:28
Hemsida: http://seeyousoon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen