Failbilder från i söndags!

2013-01-04 • 11:55:45 / Allmänt / Kommentarer (1)
HAde gjort dethär inlägg och trodde jag lagt upp det, men nu såg jag att jag bara satt det i utkast, hehe, men bättre sent än aldrig!
 
Kom på att jag inte skrivit så mycket om hur det gick i söndags. Men han var iallafall väldigt duktig men "ramlade" som sagt av fast det tar jag helt på mig, och jag kunde nog egentligen suttit kvar, men ah, haha. Annars var han riktigt duktig! Stannade en gång till sen bara.Väldigt duktig var han som sagt!:D
 
Nu bjuder på några failbilder, haha, bjuder stort!;)
 
Här ser ni att det ser ut som om han innan detta tänkte hoppa,
Men sen hände något så han hoppade inte iallafall, haha, sötnöten
Skickligt ändå att landa på fötter eller vad..??;)
 
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

HAHHAHAHAHAHHHAHAHHA, men söta :*

Svar: Mobba inte och jag vet att vi är söta...
Frida

2013-01-04 // 14:16:41
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen