Första skoldagen avklarad

2013-01-08 • 19:47:55 /  / Kommentarer (0)

Kom nyss hem efter att ha ridit Tyra. Vi böt bett idag till ett lite skarpare, och hon gick så mycket bättre på det, så det var ju jättebra! Red på gärdet idag igen, i mörkret.. Det är ju så himla tråkigt att det blir mörkt så fort och jag kan inte komma tidigare eftersom jag går i skolan.. Men aja, snart blir det ju ljust igen! Himla duktigt var hon iallfall.

Första dagen i skolan avklarad också, kul att träffa kompisarna och klassen igen, men mindre kul med lektionen och det där, men bara att överleva! Imorgon går jag i skolan igen sen hoppgruppen och rider antagligen Greta, men vi hörs imorgon, Hejdå!

Fin bild?:)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen