Hemma

2013-01-31 • 21:31:17 /  / Kommentarer (0)

Hej! Red dressyr på Eddy och kom hem typ nyss. Shit, ridpasset gick så himlans hemskt, har aldrig gått dåligare, shit. Okej, dom sista fem minutrarna var bra.. Jag var sjukt trött, både i huvud, kropp och benen, kände av det där springpasset, inte jätte smart att springa precis innan ridning.. Och nu i efterhand vet jag att det var mitt fel att det gick så dålig, och jag vet vad jag gjorde fel, men ni vet, alla kan säkert erkänna, att när man väl sitter där och verkligen ingenting klickar och man är såå besviken, så tänker man ungefär "jävla häst", haha, tråkigt men sant. Fast mitt i allt, när jag "slår" till hon med spöt så fick han lite fnatt och försökte börja bocka, haha, världen sötaste. Världens absolut bästa även om jag kan bli så himlans arg på honom ibland, men liksom samma sak med syskon ha?;) Men nej, lägger detta ridpass bakom mig, men kommer ihåg dom där sista minutrarna och tar nya tag till nästa vecka!

Imorgon är det skola som vanligt, sen mer vet jag inte, slapp dag tror jason jag inte träffar någon kompis. Men ha det super så hörs vi imorgon, hejdå!

Bild från förra veckan, jag och Eddy

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen